Thuis - dag 22

22 oktober 2016 - Schiedam, Nederland

Wat is dat toch met mij; aan het eind van de vakantie net dat laatste stukje niet schrijven! Ik kijk alle boekjes er op na maar het klopt echt, ik doe het gewoon niet. Nu ga ik breken met de traditie en alsnog het laatste stukje schrijven. We landen op Washington en worden met de shuttlebus naar Gate D19 gebracht, hier moeten we nog een uurtje wachten voordat we kunnen boarden we zien een Dunkin Donuts dus gaan we voor een bakkie met een donut gewoon om het af te leveren. We gaan boarden en lopen keurig op schema, zelfs de vliegtijd is ons gunstig gezind want in plaats van 7.50 uur is het nu 7.07 uur vliegen. Als iedereen aan boord is blijkt dat er een koffer aan boord is waarvan de passagier niet een boord is dus worden alle koffers er weer uitgehaald totdat ze de juiste koffer hebben en dan gaan alle koffers weer aan boord, al en al levert dit een vertraging op van 1 uur dus de 50 minuten die we hadden ingelopen zijn helaas weer teniet gedaan. Daar gaan we dan; met opstijgen is er wel enige turbulentie maar dat is misschien te wijten aan het feit dat we door de wolken heen moeten echter na ongeveer 2 uur vliegen schieten de lichtjes aan van de stoelriemen en komen we in echt hevige turbulentie terecht die zeker een kwartier doorgaat. Ik kan jullie vertellen is ben echt niet gelukkig en schiet volop in de stress, mijn hoofd staat op ontploffen en van slapen komt nu echt niets meer. Als we eindelijk om 7.30 uur geland zijn ben ik echt heel blij om weer grond onder mijn voeten te hebben! De koffers hebben we supervlot en ook het busje wat ons naar de auto brengt is vlot, hoppa daar gaan we dan weer naar ons eigen huisje. We hebben een tafel vol bloemen staan waarvoor dank, we douchen en kleden ons om en dan gaan we naar de camping om onze kleine kanjer op te halen. Bij terugkomst in Schiedam bezoeken we (schoon)moeders, Leo & Mireille en Danique & Quinten daarna ploffen we op de bank waar om 21.30 uur het lichtje bij ons uitgaat. We hebben een fantastische reis gemaakt en we hebben enorm genoten, dit is geweldig geweest.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade