Muziekroute door Amerika - dag 20

19 oktober 2016 - Mobile, Alabama, Verenigde Staten

Vanochtend gaan we Florida weer verlaten om naar onze voorlaatste stop in Mobile te gaan. We gaan eerst lekker ontbijten en dan is het weer tijd om de koffers te pakken en de auto in te laden, Henk en Margreta hadden geregeld dat er een fles champagne op de kamer zou staan vanochtend alleen was men bij  het hotel even vergeten dat we vandaag weer vertrekken jammer maar helaas! We checken uit en daar gaan we dan voor 170 km rijden naar Mobile, als we net de brug over zijn zien we opeens een bedrijf wat mobile homes verhuurd en verkoopt, aangezien we deze toch eens van binnen willen zien stoppen we en vragen of we eens mogen kijken dit ziet er echt super uit. Het is ons nu wel duidelijk waarom we hier zoveel van deze mobile homes zien rijden, geweldig. We rijden weer verder en stoppen rond 13.00 uur even bij de Starbucks voor een plaspauze en een kop koffie, het is nu nog zo'n 30 km naar Mobile. Nu we  hier toch een bakkie doen is het meteen onze kans om ook even te facetimen met het thuisfront, als dit alles weer is gedaan en de koffie op is gaan we weer op pad. We rijden naar ons hotel maar kunnen pas om 15.00 uur de kamers in en dus gaan we even touren in downtown Mobile en meteen op zoek naar een restaurant voor vanavond, we stoppen ook nog bij de Dollar Tree om daar eens binnen te kijken alle artikelen zijn hier $1,00 dus eens kijken wat ze hebben. We rijden naar het hotel en krijgen de sleutel van de kamers, we pakken even een uurtje rust en gaan ons dan douchen en aankleden vanavond gaan we eten bij Longhorn Roadhouse! Het eten is heerlijk en Richard en ik krijgen nog een toetje van het huis en worden toegezongen voor ons 25-jarig jubileum geregeld door Henk en Margreta, dankjewel xx. Terug in het hotel kijken we nog even naar het laatste live-debat tussen Clinton en Trump en bespreken we meteen het hotel voor morgen. Morgenochtend vertrekken we voor onze laatste lange rit van ongeveer 230 km naar Kenner voor de laatste overnachting! Voor de vroege vogels goedemorgen en werkze wij zeggen voor nu welterusten xxxxx

1. Mirei:
    20 oktober 2016
    Echt heerlijk om te lezen dat jullie met volle bak genieten!! Tot snel xxx
  2. Liedewij:
    20 oktober 2016
    Hallo allemaal
    Jaja het zit er bijna op, wat hebben jullie genoten van jullie reis, en wat fijn jullie op de voet te hebben kunnen volgen,thanks it was amazing.....ik wens jullie een goede en veilige reis naar het koude herfstachtige Holland,xxx