Muziekroute door Amerika - dag 19

18 oktober 2016 - Fort Walton Beach, Florida, Verenigde Staten

Vanochtend weer op het gemak opgestaan en naar beneden om te ontbijten, het weer is ons gunstig gezind want de zon schijnt volop en we gaan lekker na het ontbijt op de ligbedden bij het zwembad liggen. Richard en ik gaan even de zee in en lopen dan weer op het gemak terug naar het zwembad. De zon is erg heet vandaag en we nemen dan ook veelvuldig een duik in het zwembad. Als Richard en Henk samen in het water met een balletje aan het gooien zijn komt er een man bijstaan die graag wil weten waar we vandaan komen, hij zit duidelijk om een praatje verlegen en de mannen  knopen dan ook een gesprekje met hem aan. Aan het eind van het verhaal krijgen we ook nog allemaal de zegen van hem en wenst hij ons nog een goede reis, kijk dat is nou nog eens vriendelijk! Rond 14.00 uur gaan we naar boven om ons te douchen en aan te kleden want er moeten nog souvenirs gekocht worden, dus hop naar Destin Commons om de winkels eens te gaan bekijken. Op de terugweg gaan we ook nog even langs de Walmart om wat limonade te halen voor onderweg in de auto als we morgen de rit naar Mobile aanvangen, dan is het tijd om een restaurant te zoeken. We komen terecht bij Riverwalk Village, hier zijn ook nog leuke winkeltjes aan de boulevard alleen geen gezellige restaurants dus weer in de auto en op zoek naar een restaurant. We komen uit bij een buffetrestraurant Golden Corral, helaas is dit niet echt een restaurant voor ons maar ja onze maag is gevuld. We gaan weer terug naar het hotel waar we op de kamer nog eventjes kletsen en een paar spulletjes alvast in de koffer leggen. Dan vinden we het mooi geweest, we kijken nog even naar de tv en gaan dan lekker slapen. Morgen staat er weer een rit van 175 km op de planning,dus slaap lekker en tot morgen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade