Muziekroute door Amerika - dag 18

17 oktober 2016 - Fort Walton Beach, Florida, Verenigde Staten

Vanochtend relaxed opgestaan, we hoeven vandaag geen koffers te pakken en ook geen kilometers te rijden; na het ontbijt kunnen we gewoon lekker in de relaxstand bij het zwembad het zonnetje staat hoog aan de hemel als we onze handdoeken op de ligbedjes neerleggen en de thermometer geeft 25 graden aan! Het is zalig en we genieten van de zon, Henk had besloten nog even op bed te blijven liggen maar helaas voor hem dacht de technische dienst hier anders over want er moeten 2 deuren bij ons op gang vervangen worden, dus boren en schuren ze erop los dat het een lieve lust is. Dan kan je beter beneden bij het zwembad liggen want daar zijn wij de enige 4 gasten de rest van de gasten ligt op het strand, wij nemen ook nog wel even een duik in de zee maar gaan daarna toch weer lekker op een luchtbedje in het zwembad liggen. De dame bij de poolbar wil graag weten waar we vandaan komen en de mannen gaan een praatje met haar aan, dan zien we ook flessen drank met De Kuyper erop staan en dus hebben we meteen een gezellig praatje met haar over De Kuyper en over de Vodka van Nolet. Ze is super vriendelijk en komt zelf met de wereldatlas aanzetten zodat wij kunnen aanwijzen waar Nolet en De Kuyper dan wel vandaan komen. Zij adviseert ons ook om naar Seaside te gaan om te shoppen en lekker te eten, het plaatsje is echter zo klein dat wij ons heil zoeken in Panama City Beach. We zien hier geen shoppingmall en ook geen eettentje, wel drinken we wat bij de Salty Goat dit is de verzamelplaats voor alle Harley rijders! Hier moet je zijn om zien en gezien te worden, er staan de 'normale' Harley's maar er staan dus ook customer bikes het is eigenlijk niet normaal hoe deze eruit zien laat staan dat je er op moet rijden maar wel supercool om te zien natuurlijk. Onderweg terug naar Fort Walton Beach gaan we een hapje eten bij Texas Roadhouse, ik neem een Roadhouse Burger en de rest nemen allemaal een steak helaas is  de steak van Richard niet medium maar well done dus roepen we de serveerster er even bij die ziet het direct en laat een nieuwe steak bakken. De eigenaar Paul komt deze persoonlijk bij ons brengen met de nodige excuses en hoopt dat deze wel in orde is dit is ook het geval. We eten op het gemak onze maaltijden op en gaan dan weer richting hotel, we nemen in de lobby een kop koffie en gaan dan naar boven om een wasje te doen. We verzamelen alle te wassen kleding en gaan dan naar de wasmachine om onze wasjes te doen, het is nu nog even wachten op de droger en dan kunnen we lekker gaan slapen. Voor iedereen slaap nog lekker en morgen gezond weer op! xxxxxxx