Muziekroute door Amerika - dag 6

5 oktober 2016 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Na vanochtend om 5.30 uur al klaarwakker te zijn, eerst maar even mijn dagboek bijgewerkt in de lobby van de Red Roof Inn. Daarna toch weer terug naar de kamer om te douchen en daarna te ontbijten. Na het ontbijt gaan we op pad richting Memphis, dit is een rit van ca. 180 km dus dat is goed te doen. Om 12.00 uur komen we aan bij de Sleep Inn waar we de komende 2 nachten verblijven. Na het inchecken gaan we naar de Elvis Presley Boulevard om alvast kaarten te kopen voor morgen. Als we de kaarten hebben en de souvenirwinkels hebben bekeken rijden we nog even naar Beale Street, dit is een mooi programma voor onze volgende dag in Memphis. We gaan ons nu opmaken voor het programma van morgen; een VIP Tour op Graceland! We hebben de tickets binnen en we hebben er zin in. Tot zover weer een berichtje van ons vanuit Memphis en jullie gaan het morgen zien hoe we genieten van het hoofddoel van onze reis:GRACELAND