Muzieroute door Amerika - dag 17

17 oktober 2016 - Fort Walton Beach, Florida, Verenigde Staten

Vanochtend voor het eerst in 2 weken hebben we regen als we gaan ontbijten, tegen de tijd dat we de koffers in de auto laden en weer op weg gaan is het inmiddels alweer droog. We gaan nu naar Florida, the Sunshine State, dit is een rit van 270 km dus we gaan op het gemak op weg we zijn vroeg vanochtend want we zitten al om 10.30 uur in de auto richting Florida. Onderweg is het erg rustig met het verkeer en we 'cruisen' op het gemak door Amerika, rond 13.30 uur maken we even een stop bij Dunkin' Donuts om een lekker bakkie te doen met een donut erbij. Dit zijn inderdaad de donuts zoals wij ze gewend zijn in Nederland, het is maar goed dat we deze niet vanaf dag 1 hebben geproefd hihi! Bij de DD blijkt dat we weer in een tijdzone zijn beland want hier is het ineens weer een uur vroeger dan 5 minuten geleden toen we binnen kwamen, uiteindelijk rijden we rond 13.30 uur weer weg na een heerlijke bak koffie met een donut. Het is nu nog zo'n 150 km naar Florida en hoe meer we richting de kust rijden hoe hoger je de temperatuur ziet oplopen, uiteindelijk zitten we op 85 Fahrenheit (29 graden Celsius) als we bij het hotel aankomen. We checken in en brengen de koffers naar onze kamer, hierna gaan we nog even lekker bij het zwembad liggen want de zon schijnt hier volop. We gaan nu even 3 dagen heerlijk van de zon genieten en alle indrukken van de afgelopen 2 weken nog eens de revue laten passeren, er is zoveel wat we hebben gezien, gedaan en gehoord het is echt ongelooflijk en dan te bedenken dat we nu nog een heerlijke week in het vooruitzicht hebben. Rond 17.30 uur gaan we op het gemak naar boven om ons te douchen en aan te kleden voor het avondeten, we gaan een Mexicaan opzoeken en dit wordt Rockin Tacos deze zit op 2 minuten van het hotel. De locatie is perfect, heerlijk een terras aan het strand en het eten is ook super het voorafje is eigenlijk al zo groot dat we geeneens meer een hoofdgerecht hoeven te bestellen!! We rijden weer terug naar het hotel en nemen op de kamer nog een bak koffie, kijken wat tv en dan is het voor vandaag wel mooi geweest eigenlijk. Ik duik lekker mijn bedje in voor straks iedereen gezond weer op en voor nu slaap lekker

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Liedewij:
    17 oktober 2016
    Hallo luitjes,
    Nu heerlijk genieten en relaxen van het strand, er zullen wel heel veel indrukken te verwerken zijn. Ja Rosita Dunkin Donuts is the place to be for a delicious donut.
    Iedereen de groetjes van mij.