Muziekroute door Amerika - dag 9

8 oktober 2016 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Bye bye Memphis, hello Nashville! Uiteraard verlaten we Memphis niet zonder een bezoekje aan de Sun Studio, hier hebben de grote der aarde hun muziek opgenomen denk aan;  B.B. King, Elvis Presley, Jerry Lee Lewis en meer van deze tijd U2! Gelukkig staat het drumstel er nog van Larry Mullen Jr. dus daar kunnen we even achter zitten, ook de microfoon van Elvis is er nog dus ook daar kunnen we even een foto van maken. Na het leuke en gezellige bezoek aan de Sun Studio gaan we in de auto op weg naar Nashville, dit is een rit van ca. 350 kilometer. Rond 17.30 uur zijn we bij ons motel Econolodge, we checken in en gaan dan naar downtown Nashville. Wat is het hier gezellig, volop live muziek in de vele restaurants en de barretjes waar we langs lopen en ook de vele straat artiesten. Broadway is de straat waar de vrijgezellenfeesten volop gevierd worden en waar volop gezelligheid is. We gaan even lekker een hapje en drankje doen en gaan dan weer naar ons hotel, helaas belanden we in de file en zijn we na ruim een uur pas weer bij ons hotel maar dat mag de pret niet drukken. We genieten en dat is het belangrijkste! Dikke kus van ons allemaal voor iedereen.