Muziekroute door Amerika - dag 10

9 oktober 2016 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Vanochtend de koffers weer ingepakt en op naar ons volgende hotel Red Roof Inn, helaas kunnen we pas om 15.00 uur op de kamer dus moeten de koffers nog even in de auto blijven. Geen probleem! We rijden naar Capitol Hill, daar vandaan schijn je een heel mooi uitzicht te hebben op Nashville, dus hop in de auto en daar gaan we. Het uitzicht is inderdaad mooi, niet spectaculair maar gewoon mooi. Hierna rijden we nog even rond in Nashville, dan gaan we naar de Mall om te gaan shoppen. We wandelen op het gemak rond in de Mall, eten er wat en gaan rond 17.00 uur weer richting het hotel. Onderweg nog even langs de Walmart om wat broodjes en beleg te halen, vanavond lekker makkelijk een broodje op de kamer terwijl we kijken naar het live debat van Clinton vs Trump. Voor morgen staat een rit van ca. 250 km. op de planning naar Pigeon Forge, waarna we de volgende dag The Great Smokey Mountains ingaan. Voor nu nog even de poll resulst bekijken om te zien wie het debat heeft gewonnen en dan lekker tukkie doen. Welterusten en tot de volgende vakantieblog.