Muziekroute door Amerika - dag 11

10 oktober 2016 - Pigeon Forge, Tennessee, Verenigde Staten

Vandaag verlaten we Nashville en rijden we ruim 350 km.naar Pigeon Forge, een klein gehucht aan de voet van de Great Smokey Mountains hier overnachten we voordat we morgen de Smokey Mountains ingaan. Vanuit Nashville gaan we dus op weg en na ca. 3 uur tuffen maken we even een tussenstop en wisselen Margreta en ik van plaats, ik ga nu het laatste stukje rijden naar Pigeon Forge dit is nog ongeveer een uurtje rijden en dan zijn we er. Als we nog 9.5 km. moeten rijden komen we een stadje in wat je eigenlijk een klein Las Vegas zou kunnen noemen. Overal is neon-reclame en zijn er hotel, motels en restaurants het is bizar om te zien en over de laatste 9.5 km. doen we ruim een uur!! Uiteindelijk komen we bij ons hotel en dan blijkt dat hier ook nog eens een uur tijdsverschil is, dat is toch wel een beetje raar. Nu ja goed, we checken in en Richard en ik gaan nog even naar de outlet stores denk dan aan de winkels in Rosada x 10! We gaan vanavond eten bij No way Jose's Cantina en als we rond 22.00 uur klaar zijn zijn we eigenlijk nog de enige klanten, ook op de terugweg naar het hotel blijken alle winkels en restaurants als gesloten te zijn. Het is een raar dorp en dat is het, wij gaan slapen en crossen morgen door naar Great Smokey Mountains, tot morgen!

1. Liedewij:
    11 oktober 2016
    Fijn om zo het thuisfront op de hoogte te houden, ik rij mee met jullie en niet te veel kleding kopen he, ja waanzinnig zo groot als die malls zijn, groetjes Liedewij en geniet van de prachtige Smokey Mountains, prachtig!!!
  2. Mirei:
    11 oktober 2016
    Het klinkt echt fantastisch. Geniet van alle mooie avonturen en temperaturen!!!! Hier steenkoud brrrrr. Enjoy xxx