Muziekroute door Amerika - dag 12

11 oktober 2016 - Cherokee, Verenigde Staten

Vanochtend na het ontbijt vertrokken uit Pigeon Forge voor onze rit door Great Smoky Mountains, dit is een rit van ca. 50km met verschillende stopplaatsen waar  mooie plaatjes geschoten kunnen worden.  Eerlijk is eerlijk het is hier prachtig, wat een mooie natuur hier en zo vredig echt genieten. Uiteraard maken we diverse stops en schieten mooie plaatsjes. Aan het eind van de rit komen we uit in Cherokee, dit is een klein gehucht waar de Cherokee indianen zich ooit hebben gehuisvest. Wat meteen opvalt is dat de mensen hier, voor het eerst deze reis, niet vriendelijk zijn! Het gehucht bestaat uit 1 centraal punt waar je ten alle tijde weer op uitkomt. We checken in bij het hotel en gaan dan naar de Washpot, dit is een wasserette met echt tig wasmachines en drogers waar we even onze was kunnen doen. De hele goegemeente komt hier de was doen en er lopen op z'n zachts gezegd wel wat vreemde types rond. Als de was is gedaan gaan we weer terug naar het hotel om alles even op te bergen en dan gaan we op zoek naar een restaurant, nou hier kan je dus lang naar zoeken ......... er is 1 mexicaan en die sluit om 21.00 uur!! We komen uiteindelijke terecht bij de PizzaHut of all places, maar ja de maag moet toch gevuld worden. Ik hoop dat we morgen toch een iets gezelliger restaurant kunnen vinden. Lieve mensen wij gaan lekker slapen, ik ga zeggen welterusten en voor diegene voor wie de wekker zo weer afgaat werkze!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl