Muziekroute door Amerika - dag 13

12 oktober 2016 - Cherokee, Verenigde Staten

WOW, WOW, WOW!! Wat een geweldige dag is dit geweest zeg, eerst gisteren om 00.00 uur toegezongen worden in je bedje en dan een helikoptervlucht krijgen voor de volgende ochtend van mijn lieve mannetje. Vanochtend worden we pas om 8.30 uur wakker, dit is laat voor ons doen gelukkig kunnen we in dit hotel tot 10.00 uur ontbijten dus dat is prettig. Bij het ontbijt komt de taart op tafel met de kaarsjes, helaas is er geen aansteker in de buurt om de kaarsjes aan te doen dus dan maar zonder. Na het ontbijt gaan we de naar de helikopter, Eddy is een supervriendelijke piloot die ons uitlegt wat we moeten doen en vooral wat we niet moeten doen, niet geheel onbelangrijk! We nemen plaats in de helikopter en gaan dan de lucht in voor een vlucht van 20 minuten naar Lake Mountains, jeetje wat is dit een geweldige ervaring. Woorden kunnen niet beschrijven hoe geweldig dit is dit moet je een keer meegemaakt hebben, we vliegen met een snelheid van 115Mph (dit is zo'n 180km/pu) over de boomtoppen en hangen netjes stil boven het Lake. Dit is echt zo geweldig, het uitzicht is prachtig en de ervaring om in te lijsten. We vliegen weer terug naar ons startpunt en we worden weer keurig rustig op de grond neergezet. Dit kan niemand ons meer afnemen, dankjewel lieve schat! Hierna gaan we op zoek naar een restaurant voor vanavond en dat vinden we in Waynesville, Sagebrush, er hoeft niet gereserveerd te worden dus hier gaan we vanavond naartoe voor nu rijden we terug naar het hotel en gaan even lekker zwemmen. Rond 18.00 uur stappen we in de auto naar Waynesville, dit is zo'n 45 minuten rijden om een hapje te gaan eten bij Sagebrush. Het eten is super en bij het toetje wordt ik ook nog toegezongen door het personeel, super! We rijden weer terug naar ons hotel en nemen daar vanuit de lobby nog een beker koffie mee voor op de kamer, hier pakken we alvast een deel van onze spulletjes weer in want morgen staat de rit naar Atlanta op het programma. De mannen boeken alvast de hotelkamer en Margreta en ik tikken nog even ons verslag van vandaag. Voor mij was dit wederom een super verjaardag en ik kan terugkijken op een zeer geslaagde dag. Voor nu zeg ik welterusten zzzzzz

1. Liedewij:
    13 oktober 2016
    Hallo Rosita
    Dit is zeker een dag om nooit meer te vergeten, super!
    For always in your memory