Muziekroute door Amerika - dag 15

14 oktober 2016 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Na vanochtend lekker wakker te zijn gevlogen, jazeker bekijk mijn live filmpje maar op Facebook dan weten jullie wat ik bedoel, gaan we na het ontbijt naar de Coca Cola fabriek. Deze stond al op het lijstje voordat we in Atlanta waren gearriveerd omdat we in alle boekjes hadden gelezen dat dit iets was wat je wel gezien moest hebben, we besluiten op het laatste moment  om een city-pass te nemen want dan kan je naar 5 attracties dat hebben we er al uit door alleen de Coca Cola en het Aquarium dus hop daar gaan we! De Coca Cola tour is echt superleuk, we lopen ons rondje op het gemak en gaan dan ook nog even met de Polarbear op de foto wat is dit toch weer leuk. Als we naar buiten gaan zetten we eerst even de tasjes in de auto en dan gaan we een broodje eten bij de Subway, na het broodje is het Aquarium aan de beurt. Dit is echt groot en je hebt hier 5 of 6 verschillende thema's, zeeleeuwen, dolfijnen, vissen, pinguïns noem het maar op en het is er. Helaas mogen we bij de dolfijnen en zeeleeuwen shows geen foto's of films maken maar wat zijn deze shows goed zeg! Bij de dolfijnen zitten we op rij 3 en dus in de 'splashzone' dit is ook zeker waar want bij het afscheid geven zij nog even een zwiepje met hun staart, we zijn doorweekt. Al met al zijn we hier rond 18.00 uur klaar en hebben we alles wel gezien, we gaan op zoek naar een eettentje en komen uit bij Max's Pizza's hier eten we een heerlijke antipasto vooraf en daarna een heerlijke 12" pizza. Na eten gaan we weer naar het hotel en drinken nog een koffie in de lobby. Voor morgen staat Hall of Fame, MLKing Memorial, Stone Mountain en de Zoo op het programma waarna we doorrijden naar Colombus voor de tussenstop richting Panama City Beach. We gaan nu lekker ons bed opzoeken en hopen dat de vliegtuigen klaar zijn met vliegen. Welterusten zzzzzzz