Muziekroute door Amerika - dag 14 & 15

14 oktober 2016 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Gisterochtend vanuit Cherokee vetrokken naar Atlanta, een rit van 270 km. We doen lekker rustig aan en maken onderweg ook nog wat stops, uiteindelijk komen we om 17.00 uur aan bij ons hotel. Het is bizar druk op de highway en die bestaat toch uit  minimaal 6 banen, wat ik zo kan zien van de stad is deze erg groot. We gaan inchecken en dan blijkt dat de vliegtuigen echt  over de parkeerplaats heen vliegen, wat een kabaal geeft dat zeg. We eten nog even een broodje bij Henk en Margreta op de kamer en gaan dan naar onze eigen kamer, daar blijkt dat de vloer van de toilet ook z'n beste tijd heeft gehad dus hop weer naar de receptie om te kijken of er nog een andere kamer beschikbaar is. Dit is gelukkig het geval dus we verhuizen alle spulletjes naar een kamer verder en duiken dan ons bed in. Het internet is helaas zo slecht dat je vanuit de kamer vrijwel geen bereik heb, we kijken nog even tv en gaan dan lekker slapen. Vanochtend om 6.00 uur horen we het eerste vliegtuig voorbij komen, we proberen nog wat te slapen maar dat is helaas tevergeefs! Aangezien het ontbijt ook maar tot 9.00 uur is besluiten we maar te gaan douchen en aankleden, we checken even of Henk & Margreta al wakker zijn en gaan dan ontbijten. Nu we in de ontbijt zaal zitten hebben we goed bereik dus kunnen Margreta en ik even werken aan ons verslag. Vandaag staat de Coca Cola fabriek op het programma, foto's e.d. volgen dus later als we weer goed bereik hebben. Voor morgen staat er een rit naar Panama City Beach op het programma, dit is een rit van ca. 400-450 km dus dan hebben we wat te doen. Voor nu gaan we zo terug naar de kamer om ons op te maken voor een rondje Coca Cola. Groetjes voor iedereen en een hele fijne dag allemaal xxxx