Muziekroute door Amerika - dag 16

15 oktober 2016 - Columbus, Georgia, Verenigde Staten

Vanochtend is het iets rustiger met de vliegtuigen, zal komen doordat heet zaterdag is denken we! Na het ontbijt is het weer tijd om de koffers te pakken en de auto weer in te laden, voordat we echter Atlanta verlaten gaan we eerst nog even naar het geboortehuis, de kerk en de graftombe waar Martin Luther King Jr. heeft geleefd, gepredikt en uiteindelijk dus ook ter aarde is gelegd samen met zijn vrouw. Na dit gezien te hebben gaan we weer naar downtown Atlanta om rondje te maken in Centennial Olympic Park, hier heeft de vlam van de Olympische Spelen van 1996 gebrand en nu is hier een fontein gemaakt in de vorm van de Olympische ringen, verder is het gewoon een mooi aangelegd park. Dan gaan we naar het CNN gebouw, hier krijg je een kijkje achter de schermen, alhoewel ik moet zeggen dat dit toch wel de minste is van de rondleidingen en bezichtigingen die we hebben gedaan. Als uitsmijter hebben we de Atlanta Zoo bewaard, ja wat zal ik zeggen de gorilla's en de panda's zijn leuk maar verder is het eigenlijk een beetje trieste dierentuin. Rond 17.00 uur zitten we weer in de auto voor onze volgende tussenstop t.w.; Columbus we komen hier om 19.00 uur aan bij ons hotel La Quinta en dat ziet er prima uit. We zetten de koffers op de kamer en gaan dan eerst eten, we komen uiteindelijk uit bij een buffet-restaurant wat het midden houdt tussen een chinees en een wokrestaurant, na het eten weer terug naar onze hotelkamerwaar de mannen het hotel uitzoeken in een plaatsje vlak naast Panama City Beach, ik meen Fort Walmont maar durf het nu niet met zekerheid te zeggen. Helaas kan ik het ook niet meer vragen want iedereen ligt al te slapen zzzzzzzzzzzzzzzzzz, ik duik nu ook lekker mijn bedje in en morgen weer fris en fruitig aan het ontbijt. Voor nu welterusten en een fijne zondag!